söndag 22 september 2013

Den osynlige mannen från Salem - Christoffer Carlsson

Den här boken tyckte jag mycket om även om den kanske inte var så spännande som jag önskat. Men, det är den första boken i en planerad serie och då spikas Leo Junkers bakgrund. Ungefär mitt i boken hittade jag spänningen.

Denna pillerknaprande polisman gick direkt till mitt hjärta. Det finns så många sårigheter i hans bakgrund: uppväxt och ett sprucket förhållande som han inte mentalt lämnat.

Vill du läsa recensionen, så finns den på Litteraturmagazinet:
http://www.litteraturmagazinet.se/christoffer-carlsson/den-osynlige-mannen-fran-salem/recension/viola-kondracki

Adlibris Bokus

1 kommentar:

Carro sa...

Den här hade jag reserverat på biblioteket, men sedan tog jag bort den för att en annan bok skulle få plats.. Kanske var dumt tänker jag nu såhär i efterhand.