onsdag 18 april 2012

Utlottning av boken Dubbelexponering


Vill du läsa boken Dubbelexponering av Suzanna Dilber? Nu har du chansen att vinna den. Sänd ett mail till mig på sladdertackan@live.se och ange Dubbelexponering i ämnesfältet eller meddela i kommentarrutan till det här inlägget att du vill ha boken, så deltar du i utlottningen. Det viktiga är att du anger din e-postadress så att jag kan kontakta dig.


Dubbelexponering är en bok om relationer, den första är en gift småbarnsmor upptäcker att hennes man har en annan kvinna sedan flera år och den andra relationen är kvinnan, som och hoppas och vill bli den första och enda.


Du kan läsa om Dubbelexponering på Litteraturmagazinet, det finns två recensioner:




http://www.litteraturmagazinet.se/suzanna-dilber/dubbelexponering/recension/berattelse-om-tvasamhetens-fallgropar

http://www.litteraturmagazinet.se/suzanna-dilber/dubbelexponering/recension/fin-berattelse

Tillägg på torsdag morgon:
Jag glömde visst att berätta när jag drar vinnaren, det blir nästa onsdag den 25 april. Vad glad jag är över alla mail som dråsat in i min mailbox, visste inte att det var så många som tittade på min blogg. Jag har två exemplar av boken som jag lottar ut,

Torsdag 26 april
Tyvärr blev jag en dag försenad med utlottningen, blev däckad av migrän.

Grattis till:
Pernilla Eriksson och Lisbeth Köhlqvist, så fort jag får era adresser så kommer boken på posten.


7 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej hej jag vill gärna vinna boken.
kram
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Det värkar vara en soännande bok. jag vill gärna vara me och tävla.
kram pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Issa sa...

Hej jag är gärna med och tävlar.

http://bokad.wordpress.com/2012/04/18/battre-lycka-denna-gang/

glittervakuum(at)hotmail.com

Browneyedgirl sa...

Alltid skoj med bok inspiration, just nu läser jag eller ja ska jag läsa Camilla läckbergs böcker =)
Kramen

Veiken sa...

Hej! Jag är gärna med i utlottningen!

veiken1[at]hotmail.com

Carina Sjölund sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen av böckerna!
Kramen♥ trevlig helg

Lisbeth sa...

Tusen tack vad glad jag blev över vinsten
Så klart jag läser dina bloggar.
Bra boktips och underhållande läsning
Kram på dig